Fredag

Hej hopp!

Idag mår jag bättre. Bättre än i början på veckan men jag mår ändå inte helt bra.
Ska jobba imorgon i alla fall - om inget oväntat inträffar.
Har varit ute en sväng idag. Var och hämtade ungarna på skola och förskola och satte mig sedan på trappen med kopp kaffe och ett äpple när de sprang runt i trädgårn och spelade fotboll, åkte rutschkana och sabbade för varandra. Sen spelade vi spel och käkade tacos.
Tog en kaffe med bäste L ♥ och nu är jag hemma.
Känns bra att ha fått lite frisk luft idag - gud så skönt väder det har varit!

Nu sitter jag och läser bloggar, fixar lite hemligheter och grejar med lite banksaker.
Imorgon är det som sagt jobb och sen ska jag träffa Lollo för lite mat och babbel. Mysmys.

Söndag ska jag till Biltema och inhandla lite saker till bilskrället som bestämde sig för att börja krångla.
Sen måste jag ju såklart kolla på Bandyfinalen :) Spännande!!

Är ledig söndag och måndag så då ska jag få gjort lite saker samt träffa Hanna och förhoppningsvis fina Fia.

Näpp, dags att krypa ner i sängen och läsa lite.
Ska trycka i mig ett gäng c-vitamin och hoppas på att jag blir helt kry.
Vill så gärna hälsa på min lilla mormor som ligger inlagd.
Det är inte så bra med henne dessvärre, hon kommer nog inte komma hem något mer :'(
Lilla, lilla mormor ♥ Kämpa!! Vill att du ska få vara med MÅNGA år till.




Godnatt och sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0