20 mars

Tjoho!!

Var ett tag sen jag skrev märker jag...
Liksom mitt förra inlägg är jag sjuk nu med. Feber, ont i halsen, kraxar som en kråka och snorar värre än någonsin. Det är en världslig sak i och för sig. Finns de som har det mycket värre...
Vad har hänt sen sist?
Jag har kommit till rätta i mitt nya hem - trivs kanonbra. Har kommit igång med träningen också.
Annars händer det inte så mycket. Hade en trevlig helg med bästis i Kalmar! ♥ Mysigt med lite kvalitetstid.

Fick igång min e-legitimation förut och ska tydligen få tillbaka 1 080 kronor på skatten. Kul men de senaste tre åren har jag fått tillbaka typ 16-20 000 så det var väl inte lika kul i år men bättre än att betala :)
Har också fått igång så att jag kan surfa med telefonen nu.. Lite smidigare att kolla jobbgrejer, blogga och sånt på datorn istället för på iPhonen :) Hurra, så teknisk jag är.

Nu ska jag beställa lite böcker och sen krypa ner i sängen och läsa.
Har förövrigt fått för mig att jag eventuellt ska börja plugga till hösten, vi får se hur det blir.
Men det kan nog bli så. I så fall försöker jag nog jobba halvtid. Vi får se hur det krockar med andra planer.


G o d n a t t ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0