Avsked samt återförenande

Hej kära ni!

Fasen vad längesen det var jag bloggade från en dator.
Fick tillbaka min käresta idag. Som ny. Bättre.
Känns skönt att vi är återförenade igen!

Har varit och lämnat mor och far på Landvetter.
Dom ska dra till Thailand - som vanligt så här års. Behöver jag säga att jag är avundsjuk??
Jag får go´ separationsångest när de åker... Mina kära föräldrar finns ju alltid typ 10 minuter bort. Blä! Men de behöver den här resan så jag gläds med dem. Vad är väl egentligen 35 grader, solsken, drinkar, massage och sköna bad när man kan vara hemma i 10 minus, munsår, handsprickor, kyla och snö?? ;-) Jag är inte bitter. Jag ska ju för bövelen åka till Sälen på onsdag. Åka massor med längdskidor, kan inte åka utför just nu... Men det ska bli jättemys att åka längd, basta, njuta av fjälluften och bara må gott. Behöver ett brejk från all flyttpackning.
På tal om det så får jag nyckeln till mitt nya hem imorgon. Känner mig som ett barn, dagen före julafton... :-)

Näää, nu ska jag packa ner lite till och sen krypa i säng. Är så jäkla trött!!


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0