Lindvallen!

Tjolahopp!

Kom hem för ett tag sen. Har tillbringat de senaste dygnen i Sälen, Lindvallen.
Har haft det helt underbart med skidåkning, afterski, god mat, mys och goda vänner ♥
Vi har druckit hutlösa mängder jäger, öl och allt man kan tänka sig.
Fantastiskt har det varit.

Har även lyckats med några mindre fantastiska grejer i helgen, som vanligt!
Men så är det. Får styra upp det någon dag.

Jag har fått nyklarna till lägenheten idag! =) Fatta lyckan! Helt underbart!
Jag är superglad. Imorgon ska det städas och på tisdag likaså. Sen kan jag flytta.
Eller det kanske blir flytt redan på tisdag.
Ska bli så skönt att äntligen komma härifrån.

Nu blir det bokbeställning, tänkte klicka hem Sofie Sarenbrant - Vecka 36 och Percy Barneviks självbiografi; Jag vill förändra världen.
Ska drömma mig bort på lite inredningssidor nu och slänga ett halvt öga på teven.
Sen ska jag sova, det har varit en bristvara i helgen.



Godnatt och sov så gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0