Kärleksrevolt och Vårdcentralen

Har hostat hela natten och haft så djäääävulskt ont i vänsterlungan.
Har hostat så jäkla mycket att jag har skavt sönder hela halsen. Hostar numera blod. Fräsch!!!
I alla fall. Ringde till Vårdcentralen. 10:05 ringde jag. 10:15 ringde de upp och 11:45 hade jag en tid.
Det kallar jag service.
Läkaren lyssnade och konstaterade att det tjöt och pep i både lungor och luftrör. Mest luftrör.
Fick inhalera eftersom jag inte kunde djupandas. Det blev lite bättre.
Fick hostmedicin och sen vart det tillbaka till jobbet.
Jag har så jävla ont i lungorna att jag håller på att gå sönder snart.
MEN JAG HAR JU INTE TID!! Jag flyttar ju för bövelen imorgon och på onsdag.
Jag hinner VERKLIGEN inte att vara sjuk. Det finns inte på min agenda. Och jag planerar det mesta.¨

Nu ska jag ta en shot hostmedicin och packa påsen med rengöringsmedel ♥
Imorgon ska jag gå lös på min nya lägenhet! Wohoooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0