Flytt och sjukdom...

Hej på er!

Fy fan så sjuk jag är! Gaaah! Jag är igentäppt. Ögonen är som små rinnande streck, kan inte andas genom näsan, halsen är igensvullen.. Känner mig riktigt fräsch idag!
Men..! Jag har kommit in med (nästan) alla mina grejer i nya lägenheten.
Vi var och hämtade den nya sängen och nya köksbordet igår. Det tog aldrig slut när vi stod utanför EM:s lager och väntade. Satan vad grejer. L hade med en buss från hans pappas företag och den blev full.
Tack mina fina grabbar för all hjälp! <3 Och tack Hanna!! Puss!
Guld värt med så fina vänner som bara dyker upp och hjälper till när man behöver det.

Jag motade febern igår med mängder med alvedon och ipren bara för att inte bli sjuk igår.
Damp ner i soffan igår kväll och så kom den, välkomnande. Men idag är det lite bättre...

Är hemma hos mor och far nu för tapetseraren skulle komma någon gång under dagen. Så här ligger jag som ett kolli i soffan med datorn på magen och nätshoppar. Gynnsamt för ekonomin...
Ikväll kommer världens bäste storebror och hjälper mig att få ihop sängen. Så kan jag vara sjuk och ha det gött i alla fall :)

Nääe, nu ska jag slänga mig iväg i bilen och hyra en film.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0