20 april

Nu är det gjort. Skönt!
Det var jättefint och jag tror att mormor hade gillat det.
Det känns bara helt galet när man sitter där och inser att hon ligger där i kistan.
Jag saknar henne.





Det är tamejfan svinkallt ute! Jag kom aldrig ut i spåret imorse, sov som en kratta inatt så jag orkade inte upp.
Men nu måste/borde jag ta mig ut. I ösregnet. Blääää! Men det kanske är lika bra att ha dagens träning avklarad? Eller? Gaaah, jag blir lat och bekväm nu. Då måste jag duscha igen. Gaaah! Jag orkar inte.
Måste alla fall städa också.
Sen fick jag ett paket idag. Med tre böcker. Wiihoooo! Så nu har jag kvällarna räddade igen.


Nä, jag måste ut och springa. Det kliar i fötterna.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0