Hoppla

Hello lovers!

Jag är ganska seg på att blogga just nu. Twitter är min grej nu! I alla fall; Göteborg var awesome! Vi käkade, drack skandalösa mängder öl, dansade på Park Lane och drack shots som om det inte fanns någon morgondag. Det fanns det...

Helgen efter var vi i Malmö - jag och mina sköna brudar! Träffade upp goa grabbarna J och L och drog till Köpenhamn där det var mc- och bilmässa. Galet rolig kväll som borde upplevas fler gånger (med vissa korrigeringar) ;)

Helgen som var var HELT sinnessjuk! Det var något i luften som gjorde att folk var helt störda... Men fan så skoj! :)

Har varit i Stockholm på utbildning idag! Har träffat världens bästa L <3 och druckit kaffe! Han är bäst. Och klok. Människor överlag borde vara mer som du!!


Det var allt för nu!


Pusskalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0