USCH!!

Fy fan. Idag hade döden kommit som en befrielse. Baksmällan from hell.
Jag dör för mitt huvud sprängs snart.. :-S
Men jag hade kul som skam igår. Kul att träffa lite nytt folk så det var super!
Töserna åkte hem när vi varit på campingen men jag drog till stadt. Inte ett så bra drag men...
Fattar inte varför vi alltid bråkar när båda är onyktra. Förmodligen för jag biter mig i tungan varje gång du är full och jag är nykter men när vi båda är onyktra så kan jag inte hålla käft... GAAAAAAH!!
Jag orkar inte ens be om ursäkt längre, jag skiter i det. Jag har ingenting att be om ursäkt för men du kanske ska fundera lite på hur det ska vara.

JAG ORKAR INTE MED SOL IDAG. Jag vill ligga inne och kolla på film. Men det kan jag ju inte för det är AS-VARMT i lägenheten. Och jag har ingenting att dricka mer än vatten. Orutinerat. Måste ha cola NU!!!



Fick en annan trevlig överraskning. Ska bara fixa en grej först. Sen berättar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0