Sudda

Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura miiiin!

Fan jag är sur idag, vet inte varför. Eller lite varför vet jag men det pratar vi inte om.
För snart är det helg igen.
Helgen som var i ord:
Middag, vänner, kaffebryggaren pajade, upp tidigt, inget kaffe, hysteriskt morgonhumör, pappa fixar kaffe, göteborg, shopping, Ikea, hemma, däckar, vaknar, bygger bokhylla, noll tålamod, raseriutbrott, får ihop hyllfanskapet, sover, vaknar, springer, äter tårta, mår illa, träffar anna, äter pizza, inser att joggingturen är förgäves, käkar godis för att trösta mig, ser en urdålig film, helgen är slut.
Nu är det bara två arbetsdagar kvar till långhelg. Imorgon ska jag träffa Helena och sen ska jag springa bort tårtan.

Hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0