Stans trökigaste blogg!

Och fulaste.

I alla fall så fick jag tag på en annan vårdcentral idag. Jippie! Imorgon ska jag träffa en läkare, HURRA!
Kanske kan få nåt vettigt ur honom och även ett recept eller två. Give me the pills!

Jag sitter och funderar på mat nu... Men jag har ingen aning om vad jag ska käka för jag är så trött så jag inte orkar laga mat. Förövrig kan jag inte kolla mig i spegeln längre... Mellersta delen på min kropp är KONVEX! Fy fan vilken kroppsform jag har, den är som INGEN annans. Jag ser ut som en kanot. Verkligen trevligt.
Och alla vet ju hur bra jag är på att banta. Jag kan skriva en bok om alla dieter. Dels de som finns och de (inte helt genomtänkta) som jag kommit på själv. I alla fall så är det återigen dags. Och då ska man ju ha "del-mål" som alla bantnings-experter säger... Tandblekning blir mitt delmål nr ett. Det fula är att jag funderar på att ta belöningen först och arbetet efter. Men vad gör jag om jag misslyckas? Rycker ut tänderna? Då kan jag varken njuta av mina vita gaddar eller äta. Bra straff på något sätt...

Nää, jag ska ta en promenad nu, rensa skallen från all skit som samlats där den senaste veckan.

God kväll önskar er kanot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0