Onsdag!

Fy fasen vad trött jag var imorse när jag skulle gå upp.
Men snart är det helg! Då blir det fika med gravida vännen, middag med fina vänner, shopping i Göteborg och en massa andra trevligheter. Och löpning så klart... Göteborgsvarvet närmar ju sig (kanske inte men anmälningsdagen är nära)...
Tycker veckorna går sjukt fort. Det är helg hela tiden - och inte mig emot.
Jag har inte så mycket att förtälja just precis nu, det händer väldigt lite i min värld just nu.
Jag är varken arg eller glad, jag är inte sjuk, jag har inte vunnit något och jag har inte skaffat mig någon karl.
Livet rullar liksom bara på. Gött det.

Och här får ni då dagens bild: Bockstensmannen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0