Kvällspromenad

Har varit ute på kvällspromenad. Skulle kunnat gå hela natten. Gata upp och gata ner.
Blev jag något klokare? Nej, inte det minsta men det var skönt att bara gå och gå och gå och rensa lite grann i skallen i alla fall. Vissa dagar känns allting så hopplöst. Idag är en sån dag.
Fattar inte. Varför måste allt bli så fel. Fel är väl mitt mellannamn.
Men nu orkar jag inte fundera mer. Ska krypa ner i sängen. Börjar känna av en faslig huvudvärk så jag ska proppa kroppen med tabletter, vädra ur lägenheten och krypa ner i sängen och hoppas att jag kan mota ett migränanfall. Dessvärre känns det som att det är på gång, men kanske kanske jag kan förhindra det.
OM MINA GRANNAR BARA KUNDE HÅLLA KÄFT NÅGON GÅNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0