HURRA!

Gud! Jag har träningsvärken from hell redan, får kramp i alla möjliga muskler och jag har huvudvärk. Tror jag är bakis. Det är bara att inse att kroppen inte orkar med mer.. Jag är slut som människa. Men jag hängde i i 15 timmar och det är fanimej rekord vad det gäller mig. Kryckorna behövdes inte idag , synd på allt letande och smörjande ;) men kanske kan användas imorgon med tanke på den träningsvärken jag lär ha. Det är väl inte optimalt att springa som en idiot fram och tillbaka, inte värma upp och skita i att stretcha.. MEN FY FASEN VAD SKÖJ VI HAR HAFT!!! Som sagt inga skador förutom en avbruten nagel (vilket jag förmodligen överlever...) och ett missöde med mina egna skor som troligtvis kommer resultera i bula i pannan... Då kan jag känna mig som en 'fluffy unicorn' på riktigt sen...
Nää, nu stämplar jag ut!
Dags att häva i mig vatten på samma sätt som jag hävt i mig öl under dagen!

Snoselisnooows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0