Freitag

Grannarna har nattliga aktiviteter. Jag lyssnar på dödsmetal för att slippa höra..

Har haft min käre Erik och hans "nya" donna här på besök. Herrskapet behagade dyka upp 45 min före utsatt tid vilket medförde att maten inte ens var påbörjad och jag med ett hår som hade fått Lejonkungens man att verka platt... I alla fall så var det mycket trevligt!
Nu sitter jag och funderar på att packa men tänkte att jag är lite wild & crazy och gör det imorgon bitti. Klockan 9 ska jag hämta upp Psykologen & Frisören. Vi ska till Stenungsbaden och förlusta oss, mohhahha!

Nääe, nu ska jag lägga mig och kolla på kvällens avsnitt av Vampire Diaries.
High five för tv6play.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0