Fredag den 13:e

Idag har jag en halvdålig dag av olika anledningar.
Men det fördjupar vi oss inte i. Det är bara att se positivt på saker. Allting har en mening. Eller nåt.

DET ÄR FREDAG kära ni! DET är bra som fasen..
Jag ska dammsuga, träffa min polis ♥ och käka gött!
I morgon ska jag och min kära moder gå på loppmarknad/försäljning. Min brorson som går i nollan ska sälja saker på skolgården för att få ihop till klasskassan och hans faster ska spendera pengar på allehanda onödiga saker! Allt för att göra trollen glada!

Är sugen på grogg! En riktigt stark grogg hade suttit som ett smäck nu!
Har levt på vin i några år nu. Eller ja. Ni vet vad jag menar.

Tack o hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0