Tvätt-fredag!

ÄNTLIGEN klar i tvättstugan, och ÄNTLIGEN helg!!
Har tvättat sen halv fem och nu är allt i sin ordning igen, tvättkorgen är tom och inte bara garderoben är full, utan typ allt annat också. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att få plats med alla kläder... Får väl göra en STOR rensning antar jag! Imorgon ska jag och mamma till IKEA så då ska jag handla en garderob, om någon får plats i mitt lilla avlånga sovrum, annars får jag köpa en byrå till! Vi får se helt enkelt...

Idag kom ett paket till mig! Med två fina skåpsknoppar och ett fint tyghjärta från Fridas gård.
Fick ett mail om att mina böcker var på väg också men ingenting från H&M :( Skulle få min klänning i början av veckan... Hoppas den hinner komma innan midsommar.

Nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen och sen ner i soffan med täcker, snickersglass och se klart på Harry Potter-filmen som jag började på igår. Vaknade med ont i halsen imorse som fortfarande hänger i och har nyst hela dagen. Hoppas det går över snart.. Pallar inte att bli sjuk! Men godnatt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0