Livet på BB

Har putsat fönstren i vardagsrummet och känner mig mycket redig ;) Är hög på ångorna av fönsterputsen..
Kollar på "Livet på BB" nu... Fy fan för hysterisk kvinna... Haha. Är det SÅ jävla smärtsamt? Hon vrålar ju i 1000 decibel KONSTANST, helt galet. Jag ska då aldrig föda barn om det är på det viset det ska jag säga er.
Och den andra killen då. Sicken mupp. Jaja, vem är väl jag att döma karlar. Jag har ju valt de konstigaste kräken i hela världen, haha! Men jag vill alla fall inte ha en kille som pratar om krig och amputeringar under en förlossning alla fall... Nåja, nog om det.

Nu ska jag fixa och dona lite och sen lägga mig och kolla på Off the Map.
Note to self: Köpa tv till sovrummet. Bra när man inte orkar sitta upp, är sjuk eller är bakfull. Inte för att jag nånsin är bakfull längre eftersom jag aldrig dricker längre ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0