Trallala!

Hej på er!

Blir mycket blogg idag - har mycket tid känner jag...
Har varit en tur i Skövde med Hanna. Hittade två blommor. Världens köp - verkligen.
Men fina var dom och behövliga var dom.

Ska snart bege mig till kära frisören och köpa hårfärg. Kanske hinner babbla lite till och med, det hade varit fint!
Annars ska jag försöka släpa hit henne ikväll tänkte jag.
Sen ska jag hem till mor och far och fika, sen blir det att slänga i färgen.

Hade en supermysig morgon med snyggingarna.
Idag har vi avverkat alla samtalsämnen i världen, problem och glädjeämnen över frukost och stora mängder koffein. Det är inte fy skam att starta dagen så.
Nepp, dags att ta tag i livet.



Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0