Paket, väntan och ny dator

Hej på er!

Jag har legat i sängen nästintill hela dagen. Har haft sån jäkla huvudvärk och har kräkts.. Som vanligt när man lever med i stort sett ständig migrän, jätteroligt är det! Verkligen... Hoppas det blir någon bättring snart.

I helgen klickade jag hem lite fina saker från H&M och jag hoppas det kommer snart, skulle komma i mitten på veckan men ibland är ju deras planering den sämsta som finns. Hoppas det kommer före helgen alla fall. Några böcker är också beställda, tjoho! Den senaste av Ann Rosman och den tredje boken av Viveca Sten. Nu har jag att göra några kvällar i alla fall.. ;)
Funderar på om det är dags att köpa ny dator. Fläkten i min surrar som fan och datorn blir kokhet, spelar ingen roll att jag har en kylplatta under, det går nästan inte att ta i datorn... Får väl lämna in den och se om den går att laga.
Annars funderar jag på om det är dags att köpa en ny.. We´ll see...


Är på halvkasst humör idag, men det blir jag alltid när jag har migrän.
Det är sånt jävla slöseri med tid och pengar. Då blir jag grinig. Förlorar en massa på att vara hemma, förlorar pengar på all medicin och det är förbannat jävla tråkigt när det finns så mycket roligare saker att göra.


Men sen väntar jag på några andra grejer också och det är galet spännande! Vi får se, vi får se!

Tack och hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0