Här är jag!

I'm back, det ni!
Vad har jag gjort egentligen sen senast?

Jo, jag jobbade i onsdags också och fick en tid på vårdcentralen på eftermiddagen.
Träffade en jättebra läkare som sa att jag har inflammation i struphuvudet och stämbanden.
Vad gör man åt det? EN VECKAS TYSTNAD. Okej... Han kunde lika gärna sövt ner mig.
Lätt för mig att vara tyst som pratar konstant. I alla fall så sjukskrev han mig till och med den 27 juli.
Jag tjatade på min chef att jag ville jobba men nixpix det blev inget med det. Hon hade inget jobb tydligen. Märkligt.
Jag sa till henne att jag inte tänker sitta hemma nu när jag är sjukskriven för jag är inte sjuk.
Så i onsdags eftermiddag efter jobbet tog jag mitt pick och pack och åkte till Kungsbacka igen. Käkade god mat när jag kom fram och sen somnade vi allihopa rätt snabb.
I torsdags var vi inne i stan och shoppade lite och inte mycket mer än det.
I fredags åkte jag, mor & far till Freeport igen och sen var det mat och tv hela kvällen. Tittade på allt som hänt i Oslo. Skrämmande vilken värld vi lever i. Vilka galningar det finns.
Åkte hem i lördags morse. Träffade Hanna och tog en runda på stan.
Sen bar det av på 30-årsfest med 80-talstema till världens bästa Jessica! Hade hur skoj som helst, och var hur FUL som helst. Gud, man var inte snygg på 80-talet... Tur jag bara levde 5,5 år av det årtiondet ;)
Sen blev det efterfest och W som inte var hemma :P Stackars...
Fick angenämt sällskap hem och vi sov som grisar i tre timmar. Usch, usch.

Känner mig fit for fight idag ändå.
Rösten skär när jag pratar och jag låter som en man.
Är inne på att ta en promenad och få lite luft men det regnar.
Så vi får se vad det hittas på.





Var rädda om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0