Doktorn!

Nu blir det ett brejk här skulle jag tro.
Min kärlek ska till doktorn. Dator-doktorn. Doktorn i det här fallet är min storebror.
Han kan det mesta och han ska försöka fixa så att min kära vän blir sig själv igen.
Om ni inte hör nåt på tre dagar så kan ni räkna med att den är helt kraschad och då måste jag köpa en ny och sådär.
Bara så ni vet att jag lever menar jag ;)

I alla fall. Följande dagar ska spenderas utomhus i största möjliga mån.
Imorgon ska jag träffa en av mina bästa vänner tillika min frisör.
Vi ska tjattra om ditten och datten som har hänt det senaste. Uppdatera oss kan man säga.
Har massor att prata ur mig om till denna sköna jänta. Vår fina vän psykologen är i deras sommarhus så vi får klara oss utan henne. Ska alla fall bli kalasskoj att träffas för det var ett par veckor sen!
Är så glad att jag har mina underbara vänner. Både nya och gamla. Vad hade jag gjort utan er..?
Min gamla G som har varit med i 100 år känns det som, Psykologen som vet vad som försigår inne i skallen på mig hela tiden och som kan läsa mig som en öppen bok, frisören som är lika "störd" som jag är vad det gäller vissa saker, min kära H som gör att jag framstår som ganska klok och som lugnet själv ;) och min nyfunna vän J som är helt underbar! Hon vet mer om mig nu än vad många andra gör.
Är så glad att jag har er! Ni betyder allt för mig!


Tack för nu!


Jag ska bara njuta i några dagar nu. Sola, bada (om vädret vill) och mysa med mina vänner. Dricka rosé ska jag göra. Och grilla. Och bara vara så jäkla glad för att jag har ett så jäkla bra liv!
(Nej, jag har inte börjat knarka...)


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0