Åh gud!

Jag dör. Min hals dör.
Jag kan inte prata. Är så jäkla hes och hostar upp mina lungor.
Har haft några fina dagar i Kungsbacka. I lördags när vi kom gick vi ner till havet. Tog typ 5 minuter att gå. Eller det kunde gjort. Men vi hade två kids med varav en hade "så korta ben" att hon inte orkade gå..
Grillade på kvällen och halvsov i soffan med varsitt glas rött. Igår var vi på Freeport och kollade lite men hittade inget. Det ösregnade typ hela dagen. Kollade på fotbollen på kvällen och käkade tacos. Idag har vi varit på Bushuset med kiddosarna och en sväng i Göteborg.
Ringde min chef som inte egentligen ville ha dit mig eftersom jag inte kan prata men jag tjatade lite så vi får väl se hur det blir imorgon. Om jag kan få göra nåt annat. Nu ångrar jag nästan att jag tjatade. Eller ja, jag ångrar mig som fan. Kunde legat i en soffa nu och drucki rosé. Det hade varit bättre.
Lilla mor får nog komma hem imorgon - jippie!

Nä nu orkar jag inte mer.
Ska lägga mig och sova.
Hej och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0