Last Christmas

Jag har haft en sinnessjukt effektiv och intensiv helg. Fredag: Vakna, kaffe, frisörbesök, julklappsshopping, lunch med Charles, mer shopping, hem, slå in paket och mot skogen för mat, bebisgos, babbel och Bingolotto med älskade vännerna! Ni är såå underbara allihopa!

Julafton: frukost hos mor & far. Resten av dagen tillbringades hos brorsan med familj. Mycket mat, tomtebesök, godis, tv, vin och spel. Mysigt som bara den. Fick fin-fina paket: ett par byxor, tre linnen, presentkort, Pandora-armband, bok och massa annat.

Juldagen: låg i sängen till lunch, förflyttade mig till soffan. Upp och fixa och promenera i stormen till förfesten. Hade såååå kul! Har världens underbaraste vänner.

Idag har jag mått bra. Mina två herrar var inte lika pigga... :) rätt åt dom. Nu ska jag snutta kudden.

Pusskraaam



~In another life, I would be your girl~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0