Knäääääää!

Åh Gud!
Jag har ju problem med mina knän. Mer eller mindre. Nu mer...
I torsdags var jag ute och sprang. Ska ju som bekant springa göteborgsvarvet i maj... Hur som, jag sprang och att springa på asfalt är ju inte jättebra för knäna. Kände att det brände och small till på utsidan av vänster knä. Det gjorde svinigt ont men sen blev det bättre så körde ett par stenhårda intervaller och sen var det bra med det.

Igår hade jag inte ont. Inte mer än vanligt. När jag vaknade imorse och vände mig i sängen så brände det till igen och det kändes som att nånting gick av i knät. Jag reste mig och knäet bara vek sig. Sen har jag inte kunnat gå normalt. Men man är väl rutinerad så kryckorna är i bruk nu ;)

Har haft en bra dag alla fall. Bytt däck (bättre sent än aldrig), tvättat bilen (också bättre sent än aldrig), varit hos bästisfamiljen och träffat bäste L för kaffe samt haft taxiverksamhet :)

Nu är det dags att sova. I morgon är det pusselläggning, städning samt filmmaraton. Veckan som kommer bjuder på jobb och ett Ullaredsbesök :) jihoooooooo!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0