Jul

Har haft celebert besök i afton. Min gudson (vi kan kalla honom Grodan) på 2,4 år kom hit med julklapp till mig. Grodan vet vad hans gudmor vill ha. En påse innehållande te, kaffe och choklad. Ett iPhone-skal, tre Dior-nagellack, tre ögonskuggor, en te-sil och en burk jag ska ha diskmedel i. Tack älskade Grodan! <3 vi åt lite mat och barnet röjde runt, hans far intog soffan och jag och bästis pladdrade på om allt från jobb till nyårsklänningar och Björn Rosenström (som inte har något samband what so ever...)

Nu ska jag fixa knäck. Imorgon ska jag ta mig till Trollhättan. Shoppa, fixa naglarna, luncha med Linus och fixa sista julklapparna. Först ett frisörbesök. Kvällen ska spenderas med mina goa vänner!!

Puss!
Bjuder på en obscen bild från min och bästis karatefyllahelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0