Tisdag

Idag är jag så trött att jag kan somna stående. Lätt.
Tog med mig den gamle mannen och drog till Liseberg. Världens kortaste besök. The Man fick inte ens komma med in genom grinden, haha!
Åkte hem igen och stannade och käkade på Bögens. Fint som snus!


Nu ska jag sova. Om jag kan. Ska stoppa i mp3:n i öronen.
Mina grannar är igång igen... OVÄNTAT!!!!!!! Nu möblerar de om.
De ska ju ha cred för att de är effektiva alla fall. Sover aldrig. Bara stör.


Imorgon ska JAG vara effektiv. Jag ska tvätta, städa, handla och träffa en gravid fröken T. Trevligt!





Godnatt!





PS! Tar tacksamt emot tips hur man som bäst stör sina grannar tillbaka. Har ni nåt som funkar (ska testa alla tips jag får) så blir det pris på det!! Jag kreverar snart!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0