The time of my life...

Kära hjärtanes vilken trevlig helg jag har haft.
Fredagen känner ni ju redan till. Igår blev det dessvärre ingen promenad. Jag städade i stort sett hela dagen.
Älskar när hemmet är nystädat. Finns knappt ingenting som slår det. När det är utvädrat, luktar grönsåpa i hela lägenheten och allt är skinande rent. Sötaste vännen kom runt fem. Käkade tacos och drack drinkar av alla de slag. Smarrigt... :)
Traskade till mina föräldrar och hämtade lite mer dryck och fortsatte bort mot Hanna för att partaja vidare.
En cykelvurpa senare kom vi fram till stan. Drog en runda utanför hotellet och raggade upp folk till efterfest. Fullt ös kan man kanske säga.
Klockan fem var jag och mitt ytterst trevliga besök hemma och sov som grisar till elva då fröken Söder ringde och menade att det var dags för mat.
Kröp ner i soffan och kollade på film och blev sedan avsläppt av herr W. Han upp innan han ringde igen och tyckte vi skulle ta och traska milen. Bra idé när man är bakfull. Jag är som en ny människa. En bättre människa.

Nu har jag hoppat i Hannas OnePiece och ligger och göttar mig i soffan. Det du Hanna... ;) Du får tillbaka den nytvättad!


Nu ska jag inta föda och sen blir det film och mys i soffan!




TACK ÄLSKADE, FINA, SÖTA VÄNNER FÖR IGÅR!
Ni gör mitt liv så jäkla lätt att leva. Jag älskar er till stjärnorna och tillbaks! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0