Väckarklocka

Tyckte det var MYCKET trevligt att vakna klockan halv åtta när grannen sjöng Karlsson-låten för allt vad hennes stämma bar med en röst som hade kunnat få glas att krossas. Fy fan, det borde vara förbjudet att sjunga när man sjunger så anskämligt fult. Det borde också vara förbjudet att som 25-åring springa och hoppa runt i en lägenhet och "sjunga" Karlsson, Karlsson världens bästa Karlsson... Imorse var jag i stort behov av sömn då jag sovit kasst inatt så jag var så förbannad att jag inte visste hur jag skulle hantera situationen.. Men nu är alla fall lägenheten städad och fin!

I eftermiddag kommer brorsan + sambo och de vilda barnen! Mys, mys!
Sen ska jag ut på en långtur i spåret, hostar inte fullt lika mycket längre.
I övrigt har jag inga planer för dagen, funderar på att lägga mig i solen men just precis nu gick den i moln så jag vet inte.

Men tack och hej! Och nu ska jag spela dödsmetal (eller nåt) för allt vada högtalarna orkar!
Hämnden är ljuv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0