Söndagsångest

Nu kommer den krypande, den härliga söndagsångesten.
Alltid på söndag kväll. Blääää!
Men men, inte mycket att göra åt. Bara att börja räkna ner till semestern.
Två (!!!) månader kvar. Jo... Jag går på semester den 15 augusti och är tillbaka på jobbet 5 september.
Är lite lagom sent men... Jaja, jag har semester i år alla fall :)
Har ju en UNDERBAR resa till Grekland att se fram emot i alla fall, det ska bli så gött!

Vår lilla biltur idag slutade med att bästa Hanna fick köpt sig en bil.
När jag kom hem fick jag oväntade sms och oväntat besök av en galen karl.
Blev bjuden på thaikäk och sen har vi kollat på Irene Huss-filmen som gick på 5:an. Trevligt med spontankvällar.

Nu ska jag fixa ordning lite och sen krypa ner i sängen och läsa lite.
Imorgon väntar morgonpromenad och sen jobbar jag kvart i tio till halv sju. Efter det blir det långpromenix och solning med fina vännerna.

Det var den helgen det! Natti natti kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0