Inlinesåkning

Gaah, mina fötter är helt sönder.
Hade fel skor på mig igår och fick en sjuhelvetes shoeshave. Aaaah! På det så filade jag fötterna = dålig kombination. Idag har jag sprungit (dock endast 2,5 km) och åkt 15 km inlines. Behöver jag säga att det är skavt både här och där? Men men, inget att lipa för.
Har tvättat hela dagen också. Var behövligt för tvättkorgen var ÖVERFULL.

Nu ska jag fixa och dona lite och sen krypa ner i nybäddad säng och sova gott. Imorgon bitti blir det en sprintur innan frukost. ÄLSKAR verkligen att springa, tycker det är så skönt nu när jag väl kommit igång. Sen funderar jag på ett lunchspinningpass för att få upp flåset lite. Ska till min underbara frisör också och få fixat manen. Mörk eller ljushårig är frågan men jag kanske får fortsätta med det ljusa ett tag annars blir väl fröken frisör galen på mig... På kvällen blir det "Kinnekullevandringen". 1 mil i hääärlig natur, gött!!

Funderade på att flytta till blogspot. Gjorde det en annan gång och sen tog jag bort misshanniebloggen där ifrån och nu kan jag inte få dit den igen för jag har glömt min inloggning. JÄVLIGT RUTINERAT!!!



Godnatt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0