IKEA

Har spenderat dagen på världens bästa plats; IKEA! Har gjort av med åtskilliga tusenlappar men är två ryamattor, en garderob, en spegel, lampor, tavlor och annat småplock rikare! När vi kom ut ösregnade det och vi lyckades få in allting i bilen men det var på det berömda håret kan jag säga...
Sen kommer vi till Vårgårda och ska in på en bensinstation och köpa kaffe. Kommer ut till bilen och helvetet startar inte. Morsan fick panik och jag bröt ihop och kunde inte sluta skratta. Höll på att dö. Morsan ut och letade rätt på två karlar, den ene var helt däng i skallen. Han svor vartannat ord och tyckte vi var två kärringar som inte skulle ut på vägarna, helt störd var han men ändå rätt rolig och han var väldigt bekymrad att vi aldrig någonsin skulle komma därifrån. I alla fall så fick vi börja knuffa bilen för att få igång den. I ÖSREGN! Ja, det var helt sjukt alla fall. Sen "parkerade" vi tvärs över fyra parkeringsrutor och väntade på att ägaren till en v70 med tillhörande släp med stor rallybil på skulle komma. "Kan inte den personen, kan ingen" tänkte vi och ut kom han. Och kunde kunde han och sen kunde vi åka hem. Hemma hos mor och far dog aset igen och sen har ingen fått igång den, hahaha! Jaa, bilar ska gå.. Orkar inte med något annat.

Det om det i alla fall. Jag är nöjd över mina inköp även om hälften är kvar hos mami & papi. Behöver en större bil så jag kan frakta mina inköp ;)

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och lägga mig. Börjar känna av migrän... :-s
Känns inte alls kul.. Jag hade tänkt att dra på förfest ju :( Men jag får nog skippa det om jag alls ska leva imorgon...
Halsontet är borta *peppar peppar* så imorgon ska jag springa som en galning. GÖTT ska det bli!


Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0