Göteborgsvarvet 2012

Nu så. Nu har jag anmält mig till Göteborgsvarvet och samtidigt betalat 495 kr för att plåga min stackars kropp i 21 km. Men fy fan så taggad jag är. Det ska bli så jävla skoj.



BILDBEVISET!!


Har haft en stressig dag - verkligen.
Handläggning i stort sett HELA DAGEN - Lyx!! Pasta och räksallad till lunch - yummi! Och sen har jag gosat med de två små trollen. Jag och barn 1 spelade fotboll. Kanske har hittat min dolda talang... Nicht.
Men som ni vet så "all good things come to an end". Jag har huvudvärk. Jag har tryckt i mig migränmedicin och hoppas det går över. Ska sluta mina blå (eller gröna) i en halvtimme och hoppas på bättre tider.

Vill ge dagens ursäkt till den lilla pippifågeln som fick sätta livet till på den stora vägen. Jag försökte väja men i valet mitt liv mot ditt var valet tyvärr ganska enkelt. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0