Åska

Det kom precis lägligt tror jag! Älskar regn & åska och det är ju roligt när nånting i livet går som man vill ;)
Älskar såklart inte alltid regn för det hade ju varit tråkigt men ibland så...
Min huvudvärk ger inte med sig. Fast jag har liksom bara vanlig huvudvärk, inte migrän... Känner mig helt väck.

Idag är det karnevalen här i stan. Behändigt att bo så centralt att man kan lägga sig över armstödet på soffan och glo ut genom fönstret för att se spektaklet. Det är åtta (!!) år sen jag själv gick där senast och var full och odräglig utklädd till en ost. Trevligt. Eller har den redan varit nu? Hörde en masa väsen förut men jag vet inte. Jag är ju helt borta så...

Nu ska jag slå ner min kropp igen, orkar ingenting.
Godkväll kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0