14 juni

Jag har inte gjort nåt vettigt idag. Hela dagen har varit full med aktiviteter men jag har inte gjort nåt vettigt.
Sov bort halva morgonen. Pappa ringde och väckte mig halv nio. Drog ut och sprang. Hämtade fadern för att skjutsa till vårdcentralen. Hem och duscha, hämta fadern.
Och sen jobb. Och inga paket har jag fått än. FAN. Åkte direkt hem till mamma och babblade med henne efter jobbet och sen hem igen. Och sitter vid datorn. Jag sitter ju framför en dator 8 timmar varje dag på jobbet. Borde fasen sluta sitta vid datorn hemma. Kommer få fyrkantiga ögon.
Det var i alla fall min dag.

Imorgon jobbar jag dag. Sen blir det att färga mammas hår och ut en runda i spåret, SÅKLART!
Det är bra att springa, har tappat ett par pannor redan. Och det finns ju att ta av så att säga.............


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0