Spontantur

Hej och hå!

Gårdagen var kanonbra! Började med sol och bad på stranden och fortsatte sedan till mina gudföräldrar för mat, mat och åter mat. Spelade fotboll med sötaste brorson och bråkade med lilltösen, mysigt som skam.
Åkte hem till brorsan, moffade godis och kollade på "The tourist". Riktigt bra film faktiskt.

Idag har jag varit ute och sprungit, gick kanonbra! Snabbaste tiden någonsin - tjoho!! :)
Sen fikade jag med några kära vänner. När jag kom hem ringde E och sa att hans tjej glömt sin telefon i min bil och jag försökte "åka ikapp" tåget. Men jag hann inte till den hållplatsen där det skulle stanna så jag erbjöd mig att köra dem hem till Göteborg... En spontantripp till götet såhär en söndageftermiddag var inte fy skam. Blev bjuden på käk så vi hade det riktigt bra :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite.

Förresten så har jag läst mycket om psoriasis och cellgifter i helgen. Om ni inte visste det så har jag psoriasis. Har massor i hårbotten, bakom öronen, i öronen, på ena ögonlocket och det närmar sig in i ögat. Jag har lite överallt på kroppen men de ställena är värst. Det gör ont - det svider... Det ser förjävla äckligt ut. Men jag smörjar och smörjar med massor med kortison men inget händer och det är förjävla jobbigt - både fysiskt och psykiskt. Så jag ska prata med min hudläkare om cellgifter, det har en bra effekt på det och i såpass små doser ska det inte vara någon fara. Dock sätter det ner immunförsvaret och det är kanske ingen hit. Men... Är det någon som känner någon som provat det? Någon erfarenhet?


Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0