SOOOOOOOOOOOOOOOOL

Det är sol - jag är chockad. Har ju typ inte sett solen på ett tag.
Hade tänkt börja dagen med världens långpromenad.
Men då ringde brorsan och frågade om jag skulle med till stranden och sen till mina gudföräldrar och det kan man ju inte säga nej till :)
Så nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen bege mig.

Igår var de två fina töserna här, psykologen och frisören. Trevligt som alltid.
Är så glad att jag har dom två, vi kompletterar varandra ganska bra.
Det finns absolut ingenting som dom där två inte vet om mig. Läskigt ;)
Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner runt mig.
Igår såg vi alla fall på "Life as we know it" och jag fick typ ta i för att inte börja hulka.
Fy fan vilken mes jag är. Jag kan lipa till precis ALLT. När jag ser barncancer-reklamen på tv, ni vet den när en stol är tom så kan jag börja grina för att jag tycker det är så sorgligt.. Och den håller på i typ 10 sek..
Framtiden kommer bli lätt känner jag ;)


Näää, frukost!


Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0