Hoppla

Här var det tyst.
Jag har inte gjort så mycket i helgen. Jag har ätit och druckit vin. Och läst bok.
Så jäkla skönt är det. Och bara inte göra nånting.
I söndags hade jag söndagsångest så jag var bara sur, grinig och jävlig hela dagen, inte så värt men så var det.
Sprang en runda på kvällen och sen kändes det bättre.

Igår var jag, Erik, Jessica och Hanna på bilbingo. Skandal. De där två brudarna går ju inte ha bland folk, men fy fasen vad jag garvade. Skönt med folk som kan få en och skratta så hysteriskt. Stackars Erik :)
Idag blev det utelunch med fina Fia. Så underbart att ha så goa kollegor omkring sig, vet inte hur jag hade pallat med jobbet just nu annars! GULD VÄRT!

Sen träffade jag finaste fröken Psykolog!
Shit vad jag är glad att ha henne i mitt liv. VÄRLDENS bästa människa! Finns ingen som är så klok, förståndig och underbar som henne. Vi har käkat gött och avslutade med jordgubbar, yummi!

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa bok, är inne i en läsperiod. Kan inte slut - wonderful! :)


GODERNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0