Hello my love!

Hoho! IDAG ÄR DET SOL ALLA FALL!
Idag ska jag till stranden. Snart faktiskt. Ska bara äta upp min frukost.
Nån som vill joina så slå en pling bara.
Sitter och käkar frukost. Müsli med mjölk och ägg. Och kaffe såklart.

Imorgon ska jag jobba igen. Det känns sådär faktiskt.
Men jag söker ALLA nya jobb jag kan hitta. Så jag hoppas jag får napp snart för här pallar jag inte att vara kvar.
Tyvärr.
Hoppas på ett mirakel att jag kommer in på högskolan. Snälla ni, håll tummar och tår. Jag vet att det är kört men i alla fall. Hoppas kan man alltid göra.


Nää, dags att packa strandväskan.

Ha en fina dag sötnosar!



Jag vet att 100 år från nu kommer det alltid vara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0