Halloooooo!

Här sitter jag, i min säng, och blegar! Idag är en bra dag. Jag - schizofren? Ja, kanske lite. Men skit samma. Idag mår jag bra. Eller egentligen inte för jag har tappat rösten och har AS-ONT i halsen.
Igår fick jag andra arbetsuppgifter hela dagen men det var fan knappt att jag fick det. Det är nämligen så att det finns att göra men klarar vi inte av att prata i telefon så ska vi vara hemma - helt psyko. Men i alla fall. Idag kan jag inte prata ens fem minuter i telefon och eftersom jag hade min karensdag i måndags och min chef ville att jag skulle gå hem igår så sket jag i att gå idag - skolk eller inte. Inte vet jag. Mina arbetsuppgifter klarar jag inte av och hon vill inte ge mig några andra så what to do?
Mamma mår bättre, hurra!! Hon får komma hem imorgon. Det är skönt tycker vi. Och hon med såklart! Min lilla mammsing! Och så vaknade jag av pip i telefon och världens sötaste mms dök upp. Min kompis har fått bebis! Wihoooooo, att jag ska sniffa bebis när jag inte är sjuk längre! Så söt. Men vimsiga vännen skrev inte om det var en tös eller pöjk! Jaja, det visar väl sig ;)
Så.. vad ska jag göra idag då? Har fått paket. Från H&M, det ska jag be min käre far att skjutsa mig så jag får hämta. Och ikväll ska jag tvätta. Men jag ska nog kolla om inte tvättstugan är ledig redan klockan 12.
Och så måste jag till apoteket och köpa hostmedicin och halstabletter. Det är jävligt jobbigt att inte ha nån röst - men förmodligen gött för mina nära & kära.

Tack och hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0