Godmorgon måndag!

Har sovit SÄMST i världen inatt.
Kunde inte somna för jag hade massor saker i skallen som skulle redas ut.
Somnade - vaknade - somnade - vaknade.
Mardrömmer, HOSTA, förflutet som kommer ikapp, lycka över framtiden. Ja, allt skulle tydligen passera inatt.
Har en sak som kommer gnaga sönder mig, det försvinner liksom ALDRIG och jag vet inte hur jag ska göra för att bli kvitt det. Skit samma, det är inget som är allvarligare än att det inte går att leva med.
Känner mig rätt pigg idag ändå och funderar på vad jag ska hitta på.
En tur i skogen och plocka svamp var tanken men jag vet inte. En tur på stan. Hitta nåt sött till kompisens lilla bebis.
Skulle behöva tvätta också men tar nog det imorgon.

Nä, dags att fixa manen och ringa till frisören och kolla om jag får bråka med henne idag! ♥
Min bästa, bästa, bästa frisör!


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0