Bullbak!

Hej på er snyggingar!!

Jag har bakat bullar - räääätt huslig är jag!
Och nu håller jag på och fixar och donar och gör plats. Mitt hushåll ska nämligen utökas med en person.
Jag ska bli sambo - det ni! Mer än så vill jag inte säga men det ska bli roligt även om omständigheterna inte är de roligaste. Så nu håller jag på och gör plats i garderober och skåp för att min inneboende ska känna sig välkommen.

Ska ta en långpromenad nu, behöver lufta både hjärnan och kroppen efter att ha stått i ugnsvärmen med stängda fönster. Lovely. Så nu ska det bli skönt att få rensa hjärnan lite. Har så mycket saker som snurrar att jag blir störd snart. Mer störd. Ska betala räkningar och fixa klart hemma.
Imorgon kommer Hanna & Jessica hit efter att de jobbat klart vid nio och äter frukost med mig. Myspys!
Jag, Hanna & Calle köpte en Roxette-biljett till Jessica när hon fyllde år och i November åker vi tre töser till Malmö och dricker vin och bor på hotell. Ska bli underbart kul! Älskar de här två töserna, ni är bäst! ♥ Vi kommer ha så jäkla kul. Och exakt en månad innan drar jag och Hanna till Oslo och kollar på Winnerbäck. Inte så dumt det heller.

Nepp, dags att ge sig ut innan klockan blir för mycket och jag blir trött ;)

Puss på er!


Tell me I should stick around for you, tell me I could have it all



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0