YES!!!!!!!!!!!!!

Har varit med min kära kollega som har tatuerat sig idag.
Blev så himla fint!
Min mamma hatar tatueringar, jag har ju ett par stycken innan.
Jag har väl näst intill lovat henne - nej, det har jag inte - att inte göra några mer och med mammas ord (och röst - hon kan vara ganska övertygande den kvinnan) i huvudet klev jag in hos tatueraren... "Det räcker nu, du är fin som du är, förstör inte din kropp, du har tillräckligt". Nu delar ju jag och min mamma åsikter huruvida jag har tillräckligt eller är finare utan konst på kroppen... Men i alla fall, med mammas inställning gick jag in. Blev helt till mig och med avund såg jag när fröken fick motivet tryckt på kroppen, synade det i spegeln och för att sedan lägga sig och få nålen körd i sig. Och där, när ljudet började - Bzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzzzzzzz - då vart jag fast igen och visste att det är kört. Sorry mamma, men den 30 augusti är det dags igen. Och jag längtar nåt fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0