Sol, vin och vatten!

Typ vädret nu. Det är sol ibland, blåser säkert och kommer väl regna vilken sekund som helst.
Men vad gör det? Jag är rätt happy idag. Känns som det är en uppåtgående trend just nu. Jag är lite gladare, lite nöjdare och en lite roligare människa att umgås med. Helt enkelt så är allt på rätt bana igen och det är ju fruktansvärt bra :) Jag kan ana mig till vad det beror på men vi får se :)

Jag sitter i sängen, är kanontrött och hade kunnat sova ett tag till en sen blev jag så sugen på att promenera så det ska jag göra nu. En lång lång långpromenad ska jag ta. Sen ska jag hem och städa för ikväll kommer min bästa fru S hit och ska partaja med mig. Det ska bli så galet skoj! Vi ska dricka drinkar och allt vad vi ska dricka och så ska vi snacka massa skit om precis ALLT. Ska bli så kul att catcha up med den finaste bruden utanför stan ;) ♥

Nu är det dags för mig att gå ut och bränna lite fett :)


Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0