Sex, sex, sex!!!

Mmm, bara sex arbetsdagar kvar nu! Fy farao vad gött!
Jag sitter hemma hos mor & far som inte är hemma och fördriver tiden. Ska till vårdcentralen klockan tre.
Pratade med min bror igår om min tatuering... Så frågade han hur jag skulle kunna dölja det för mor ;)
Jag tänkte att jag kaske kunde låta det gå lite obemärkt förbi men brorsan trodde inte på det. Dessutom påpekade han att vi ju faktiskt ska på 80-årskalas på kvällen. Svårt att passera obemärkt med hela benet inplastat... Hmm. Mor får nog bara ta och acceptera att hennes dotter gör en massa dumheter! ;) Hon är förberedd på att jag ska fylla i stjärnorna... Sen får chocken komma ;)

Nixpix, time to go!

Kalaskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0