Milen!

Har promenixat milen idag. Och igår. Redigt så det förslår.
Sitter och knåpar på hur JAG tänker att min tatuering ska se ut. Jag har bara lämnat till Alex att han får rita och fixa och att han får fria händer. Det ska ju passa till mina stjärnor jag redan har. Men han är så jäkla duktig så det fixar han lätt! Vill ha SEMESTER nu så jag kan få åka till Grekland och njuta och sen komma hem och få gaddat mig!! Åh, jag vill ha NU!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen. Kommer sova som en stock.
Sov kasst inatt. Drömde att jag skulle dö. Jag har aldrig tyckt att döden varit speciellt jobbig, jag vet ju att jag förr eller senare (förhoppningsvis senare) kommer att dö och det är ju som det är med den saken. Ingenting jag funderar på eller grubblar på nämnvärt mycket. Men inatt så drömde jag. Jag var ensam, hade inga anhöriga kvar. Jag var lika gammal som jag är nu. Och jag skulle dö. Jag hade sån jävla dödsångest. Hade totalt panik. Vaknade och var helt kallsvettig och hade säkert en puls på 200 eller nåt... Och fortfarande samma ångest. Sen insåg jag att jag var vaken och att jag inte alls skulle dö och det var ju bra. Men fy fasen vad otäckt det var.

Jaja, nog om det.

Dags för sängen. Imorgon är det helg. Har jag tur får jag flexa ut lite.
Sen ska jag träffa svägerskan och trollen. Brorsan ska på galej och har således kört ut sin familj ur huset.

Godernatten kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0