Men va faaaaan!

Okej.. Första dagen på semestern gick bra.
Började med ett stopp i Vara för att äta lunch. Insåg att jag glömt plånboken.
Tur att jag har bra vänner med bra ekonomi. Surade över detta i princip HELA dagen tills vi kommer hem, inser att krogen är stängd och att jag glömt min svindyra väska, med skor och pappas regnställ (som han måste ha imorgon när han ska på golftävling) i garderoben på Liseberg. Jo, jag tackar! Nu är jag vansinnig. Och är desstuom packad vilket automatiskt medför att jag kommer vara bakfull imorgon. HELVETE!!!
Jag är så trött på mig själv.
Hur ska det gå i Grekland? Jag kommer få avboka allt för jag glömmer väl av mig själv på flygplatsen.

Är ni förvånade? Det är inte jag. Och inte heller dagens sällskap. Bra där!!


Nu ska jag alla fall sova och vakna upp till ny dag, massage klockan 9:30 och sen en tripp till Göteborg. Det blir bara tre turer dit den här veckan... Förmodligen är det 35 grader imorgon också när jag ska dit. Och så kommer jag köra vilse.


Men håret blev bra i alla fall. Det ser ut som att jag har petat med fingrarna i ett eluttag.
Tänk Edward Scissorhands.... Eller kanske inte.





Godnatt!
/Er Edward


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0