Love, love, love!

Ursäkta att jag varit så frånvarande.
Jag har fått en ny kärlek i familjen. En iPhone - såklart! Den är så fin.
Jag har inte varit kär på typ sex år. Eller nä, sju. Jag och mitt ex flyttade isär för sex år sedan...
Men - åter till ämnet - jag minns inte ens hur det är att vara kär. Men jag antar att det kan jämföras ungefär med de känslorna jag har till min kära nya leksak. Den är lika smart som jag - om inte smartare. Helt fantastiskt.
Hur överlevde jag innan jag hade den?

Har haft mina töser här ikväll. Har käkat och babblat. Åkte sedan iväg till mina andra två töser och redde då ut världsproblemen i världen. Våra egna problem kan vi dock inte reda ut men det är en annan femma.
Tog en liten sightseeing ute på vischan innan vi släppte av fru S. Tack för idag fina töser!

Min termometer visar att det är 52 grader ute. Och 37 inne. Den inomhus kan möjligen vara sann för jag dör av värmeslag.
Imorgon är det full rulle. Städa, posta brev, långpromenix, packa och greja. På kvällen blir det (nog) ett par glas vin och September. Vi får se vad som hinns med. Det är mycket nu...
På söndag ligger jag med en drink i ena näven och en bok i andra. Det ni...



Skepp o´hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0