Godnatt jord!

Nu checkar jag ut efter en trevlig dag med trevliga människor.
Jobbdagen var snabbt över, slet inte ihjäl mig vilket var kanonskönt.
Var ute på lunch med två fina kollegor och sen tog vi oss igenom eftermiddagen.

Hem och hämtade min sambos stuffs och körde hem dessa. Jag har blivit utan sambo. Sambon är tillbaka hos sin sambo. Kul tycker jag! Fick besök av svägerskan och tr♥llen. Har varit på bio ikväll, Cars 2. Den var bra, men jag älskar ju tecknat så det är väl inte så konstigt att jag tyckte det. Kom hem och satte ungarna framför en film igen och jag och svägerskan tjattrade lite.

Fick samtal av en något överförfriskad karl och söta vännen som tyckte jag skulle komma och joina. Åkte dit och tjattrade om ditten och datten och skjutsade sen fram och tillbaka en virrig herr Planet som inte visste var han gjort av sin plånbok. Till slut hittades den i en cykelkorg. Helt normalt.

Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna mer. Ska sova som en stock och sedan kommer väl telefonen ringa misstänker jag. Men jag tror jag kommer sova rätt hårt inatt ;) Jag riktigt känner det! ;) Fyllekajjor!!! ♥



Godnatt & sov gott!


Pusskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0