EN!!!!!!!!!

En dag kvar!! Fy fasen - det ska bli okristligt gött med semester...
Kan inte ens hantera vetskapen om att jag snart ska få vara LEDIG!!! Första semestern på 6 år!!!
Tror ni det ska bli gött eller? Tror ni jag har längtat? Jo, det har jag.

Har tagit en fika med tre fina flickor efter jobbet. Håller på och tvättar nu. Ska dammsuga av placet också och slänga mig i soffan och käka sen. Imorgon börjar jag kvart i sju... Gött, då är dagen över fortare. Sen ska jag dra till Överby med några trevlig folk, vet inte vilka som hakar på ännu... Ska fixa naglarna, shoppa lite saker till resan hitta lite kläder. Och sen såklart beställa ny telefon... En iPhone. Sist i världen antagligen men sånt är det... Snart kan jag också bli beroende av allt som alla andra är beroende av.

Nepp, nu ska jag hänga tvätt och käka och döda fluga. Den flugan väckte mig imorse. Inte en morgon till...



Hejlahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0